Bluetooth dating!

Ok, jag läste på någon annans blogg, minns inte vems, om någonting som kallas för bluetooth dating. Det går till precis som det låter. Få kontakt med en främling via blåtänderna.

Jag som då är helt eld och lågor över nya varianter om att få kontakt med nya främlingar, gav mig ut på fältet. Jag såg en tjej och siktade mot henne med min bluetooth. Hon typ ignorerade mig...

- Helvete heller, jag ska ba ha henne!

Tänkte jag och viftade ännu mera med mobilen emot henne och tillslut så såg hon mig. När hon efter ett tag kunde tyda mitt kroppsspråk att jag ville få kontakt via mobilen, så såg hon helt förvånad ut.

Typ som, vem i helvete viftar med sin mobil mot någon i 110 km/h på E4:an?

Kommentarer
Postat av: heaven

*asg

2007-10-29 @ 06:23:57
Postat av: stylefile.blogg.se

Den va inte så kul... men själva grejen att använda blåtand är jäkligt kul! Använde den i Londons tunnelbana och hemma där min granne skickade skumma ljud på arabiska :)

2007-11-08 @ 08:08:26
URL: http://stylefile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!