Brejjan igen..

Då har vi förtöjt i Braefoot Bay igen. Alla var lika entusiastiska som vanligt över att komma hit... Obs, ironi...

- Du ehh, jag har varit här 6 gånger.
- 8...
- Fan! Knäpper lite med fingrarna när hoppet om att vara värst av alla seglade bort i brisen.
- Har du varit iland här?
- Jepp, ollat skylten till deras golfklubb och den lokala betaltelefonen, attackollade precis där man har munnen...
- Hehe, äg.

Thomas hoppar in i diskussionen.

- Alltså, jag är redet röden idag.
- Jaså? Vadårå? Sjömän har koll på varandra...nogrann koll
- Jag offrade fan TRE gånger till porslinsguden igår! Thomas ser helt förskräckt ut när han säger det.
- ...
- ...
-
Vadå? Kom inte och säg att JAG är den barnslige här? Behöver ju inte nämna namn men vi kan ju peka... Pekar mot mig av någon konstig anledning.

Jag blev nästan lite mer rädd för Thomas när jag såg hans eftermin på den första riktigt förvånande blicken över hans prestationer inne på 'damernas'. Thomas verkar aldrig ha varit med om något så omtumlande. Jag personligen visste inte ifall jag skulle berömma eller bestraffa honom för denna så ingående och personliga information.

Jag tror han ändå var lite stolt över sitt "skapande"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!