Glömsk och glupsk.

Fan, skrev att det var 12 dagar kvar när det bara var elva. Fast inatt tänkte jag försej på annat... Men men 11 dagar kvar, om jag nu får mönstra av.

Alla har varsin avlösare ju! Till och med båda eleverna har varsin avlösare! JAG DÅ? HALLÅ!

Två FEITA jävla frågetecken efter mitt namn på avlösningslistan ba. Fan skärpning nu Broströms! Jag hjälper ju er asmycket med den här bloggen!

Hörde att kontoret på ACL är inne här och pejlar ibland... Hehe, allt är sant! PRECIS ALLT! Hahahahahaha, äg.

Hmm, två kilo överskottsenergi? TRÄNA!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha stackare... Så mönstrar av typ 15 oktober? Ja, då lär vi väl hinna säga hej men inte mer, får du ingen avlösare så får du stå ut med mig ombord igen...

2007-10-05 @ 14:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!