Kan inte sluta skriva.

Idag blev jag tokig för jag var tvungen att jobba så mycket över. Jag tror ingen i min närmaste omgivning förutom min bror kanske förstår hur mycket jag egentligen skriver. Jag måste få skriva av mig dagligen.

Teorier, bloggen, tankedagboken, sexnoveller (mamma kan bortse ifrån det nyss sagda ordet!), mail, insändare, min bok, sketcher, stand up komik och dialoger till framtida humorserie.

Jag har så mycket tankar i huvudet så jag tror det exploderar snart...

En lång lång resa är mycket välkommen.


Kommentarer
Postat av: klass

Längsta ordet i ordlistan "smila"mellan s o a

2007-10-04 @ 14:49:07
Postat av: Martin (sjömansbloggen)

Hmm...

2007-10-04 @ 14:57:37
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!