Mamma undrar vem hon fått mig ifrån.

Gillar mitt allra första inlägg ändå. Jag ifrågasätter mig själv en aning om jag verkligen ska lägga ut mig själv så här. 20 min senare sitter jag och fingrar ut inlägg efter inlägg med fradga hängandes ur mungipan, innan jag gick och lade mig hade jag också lyckats skicka iväg 40 sms.

1 Nytt Meddelande, mottogs klockan 04:35

"Jag! Jag har en blogg! Älska mig! HAHAHAHAHA, äg... Puss och kram eran Martin!"

Mamma måttligt glad dagen efter:

- Martin, du är sjuk. Riktigt sjuk... Men jag älskar dig ändå! Kram mamsen

Kommentarer
Postat av: Storebror

Mm-hm... solo-pingis racket. Lille Skutt. Bumbibjörn. Ecstasy-Smurfen. Sockerrusig totte. Hypergnutt. Flipperkula. Australien kommer verkligen uppskatta när du flyger ut ur planet med händerna i luften, springer genom hela flygplatsen och ropar 'hej Australien! bloggvarning, bloggvarning!'

2007-10-07 @ 13:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!