Nån drog ut pluggen!

Ok, internet låg nere igår och det var jävligt sugit. Men men igång igen och jag har inte en enda aning om hur jag ska lugna ner mig. Jag vet inte hur jag lyckas men jag kollade igenom lite om vad jag skrivit här ombord igår.

Totalt i ren text har jag skrivit lätt över 100 sidor storlek 12 på datan denna turn. Sicko... I vet.

Har ju min andra blogg jag kan lägga ut lite. Får la ta och göra det någon gång.

Idag ska jag fortsätta på min insändare om den psykosociala miljön ombord i handelsfartyg. Ska få den lite redigerad och skicka den till några sjöfarts tidningar. Gillar att försöka skapa något med argumenten istället bara att ventilera dom i skitmässen.

Sen har jag gjort några stycken Olof filmer. Ska lägga ut någon, den bästa såklart! =)

Vi är påväg emot Antwerpen just nu och sen kanske vi ska tillbaka dit igen...=( Alltså jag är så jävla lack på Grangemouth! Har fan varit där över hundraförtioåtta gånger den här turnen!!!

Ok, jag studsar på stolen just nu. Kommer göra hundra inlägg här snart. Får väl träna sen eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!