Ok, en egen actionfilm här.



Rolig statistik och att jag fick en avlösare utlöste lite vilda känslor hos mig... Jag gör en powerslide på slutet jag nu ångrar, knät svullna upp ganska mycket tyvärr. Vet inte ibland hur jag ska göra för att lugna ner mig helt enkelt.

Sen sitter jag och undrar vem fan det är på filmen. Fast sen så när jag tänker efter... =)

Försökte få lite schysst musik med men mobilens klipp program är kanske inte det hetaste på marknaden!

It don't have to be fancy to be funny!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Risperdal till alla inblandande

2007-10-10 @ 10:03:54
Postat av: Martin (sjömansbloggen)

Ingen sport detta egentligen. Full storm! Då är det sport!

2007-10-10 @ 15:11:58
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!