Våldtäkt av elever.

Dom gamla eleverna har åkt hem tillsammans med Roy. Jag önskar god jaktlycka till Roy! Roy berättade för mig att hans dröm i livet för tillfället är att öppna en egen affär.

Han vill sälja fisk och smörgåsar i sin affär. =)

Minns när Roy berättade att han bränt arslet i bastun, sen satte dom dit ett skydd, av metall, och Roy brände sig igen... =)

Men men, det har kommit två nya elever ombord! Jag presenterade mig som Olof och deras miner var oförglömliga.

- Hej, jag heter Olof.
- ...
- ... Tittar mot varandra
- Hej... Anton. Skakar hand
-
Kim.
- Jag luktar vanlij, vad luktar du?
- Va?
- ... Kim börjar sakta backa
- Jag luktar VANILJ! HAHAHAHAHAHAHA! Får jag göra ett 'äg' på dig?

Båda eleverna lämnar rummet medans Olof fortsätter att olla att dartpilar i dagrummet.

image385
Gay ett, Gay två och... ja Gay tre.

Kim tv, Olof, Anton th

Kommentarer
Postat av: Captain Jack

heter du inte Olof???

2007-10-10 @ 20:53:33
Postat av: Storebror

Lyckat, Lillebror, du har precis bytt namn :)

2007-10-11 @ 09:13:00
Postat av: anton

Shit längtar tillbaka till tiden på BRO Anton nu:)
Är läget bra annars med dig martin?

MVH anton

2008-03-13 @ 20:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!