Vem fan har ollat min tandborste?

image374

Så här såg det ut i min hytt när jag gick av vakten. En massa jävla rosa lappar som det står 'ollad' på!

image375
Min tandborste och tvål...

Fan är detta? Jävla sabotage! Ok, jag vet att jag ollat lite saker här ombord, till exempel chiefens skiftnyckel precis där man rullar med tummen (hehe, minnen...). Men detta är min tandborste!

Sen kan man inte bara skaffa en ny hur som helst, kapten har allt sånt i sin lilla affär som kallas för slabben. Den var öppen igår, inte idag... hmm.... kapten....

Kommentarer
Postat av: Storebror

Jag har också en massa stick-it lappar... och stora delar av Martins garderob. Hmm... inspirerad.

2007-10-07 @ 12:32:10
Postat av: Storebror

Mycket inspirerad.
http://i198.photobucket.com/albums/aa255/genida/mmnkr.jpg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!