Dr Ernst Gräfenberg

The man who put the G in the cunt. Han har all rätt i världen att se sådär nöjd ut som han gör. Tänk vilken feedback! Jag kan bara föreställa mig hur många tackbrev han harvade in i veckan!

image2
Här är han! Gynekologen No1!

Det kallas även The Gräfenberg Spot.

image3
Se där ja!

Där är den grabbar, bara så ni vet.

Det roliga om man frågar en enda ungdom om sex idag är att han/hon är totala experter och behöver aldrig veta något mera. Alla ungdomar kan ger dig den största njutningen som finns och att bry sig om det skrivna ordet om ämnet är lika med ja.. att du har connections in the nördre underworld kan man kalla det! =)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ojojojoj.. oojojo.
Förresten vad jobbar du med? JAg har inte riktigt förståt det ännu.

2007-09-30 @ 16:39:35
URL: http://solbarn.blogg.se
Postat av: Martin the owner

Jag är matros! En person på båt som har det jävligt tungt. Alla tycker synd om matroser pga deras slit och släp... =)

2007-09-30 @ 23:30:11
Postat av: Storebror

Nej, inte sanning! Martin VILLE ha det tungt och slitit. Han ville; citat - "Liiiida." - och nu helt plötsligt när lidandet börjar mesar Martin ut och gasar upp hyckleri-motorn till åttatusen varv.
Ingen tycker synd om matroser. Det där ska du få en smäll för. Kanske ska olla alla dina kläder. Ja. Ja, det ska jag.

2007-10-01 @ 11:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!