Du fick just ett sms...

Jag skickade runt den här bloggen till tokmånga people nyss. Tänk nu på att dessa sms kostar 3 spänn stycket för mig! Så ni ska inte bara känna er hedrade utan också försöka minnas vartifrån ni fan såg mig. Och hur fan lyckades jag få erat nummer? En lapp? På mobilen? Säkert på fyllan...skit också. Eller kanske inte! =)

Känslorna är många och blandade men kanske att läsa om någon man träffat är roligt? Om inte är ju bloggar till för att se att det faktistk händer saker på andra ställen på jorden. Kan ibland bara vara trevligt att läsa, ibland kanske skratta (skratta gör ni nog). Jag hälsar er som nyss fick ett sms välkomna. Hej... Jag minns knappt dig! Hehe.

Så bookmark denna sida och se vad som händer. Kan någon hälsa Robban ifrån radiokanalen East Fm ifrån mig? Jag såg han en lördagkväll och ångrade att jag inte gick fram och pratade med han. Jag var med hos han i Norrköping första dagen han sände live ifrån drottninggatan. Schysst!

image275

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!