Komedi inte så lätt alla gånger...

Det är intressant att se på faktiskt vad människor skrattar åt. Det är verkligen som natt och dag. Ibland så kommer jag springandes och vill visa en liten film eller klipp. Sen står jag som ett frågetecken när personen skrattade åt något helt annat.

Det är samma med denna blogg jag försöker skapa lite på varje dag. Vi diskuterade om vad som driver människor att skriva en blogg. Jag vräkte ur mig lite snabbt och undrade hur fan folk kan skriva om saker och sen inte har några läsare. Jens högg ifrån och sa att jag lät dryg och kaxig.

Bloggen är till för att följa ett liv eller händelse och sen kanske med lite extra krydda. Jag kommer fortsätta med denna säkert ganska länge. Fortsätt göra saker som ger dig glädje medans du gör det är nyckeln till lyckan i livet.

Paradigmskiftet var ett faktum när Jens ställde frågan om jag skulle sluta blogga om läsarna försvann? Och alla vet ju vad ett Paradigm är?

Hoppas givetvis ändå jag lyckas sprida lite glädje och skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!