Självkär?

- Är du kanske för självkär för att låta dig själv bli kär?

Fick denna fråga av Camilla idag. Jag gillar att få lite frågor som ställer till en liten konflikt i huvet. Jag verkar ha många såna människor i mitt liv som lyckas med detta. Eller är det jag som är så naiv som låter alldeles för mycket påverka mig?

Camilla gick och skrattade för sig själv idag efter jag nämnt några lite struliga stunder i mitt liv med tjejer. Hehe, tjejer ja... Mmm... Va roligt det är ibland.

Lite mer sofistierade tjejer/kvinnor vill jag ha kvar i mitt liv och vårdar ömt. Tro inget annat nu. Men dom där fina dumma blondinerna på krogen ska bara ha den. Sååååå kul att spela spelet efter mina regler ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!