Sjömän har hatkärlek mot G-muttan.

Då har vi varit i G-muttan igen och mina känslor för denna ort har sänkts ytterligare ett par snäpp. En av kajerna lägger oss i en kurs så internet inte fungerar. Detta är totalt oaccaeptabelt och ett veto läggs in mot att vi aldrig ska ligga där igen.

image315

G-the muttans oöverträffliga sevärdhet!

- Jahapp, då var vi här igen.

- Mmm, men snacka om läskiga bollar där. Står lutat mot ventilen och gör imma med munnen på ventilen.

- Jag la en pissdyna under madrassen inatt ifall jag skulle drömma om dom. Målar ett hjärta på ventilen...

- Det är rätt. Men du vänta nu. Klickar på olika leksakslänkar i datan

- Du?

- Ja.

- Fan då, klickar ju!? Funkar inte!

- Vadå? Klicka mera då!

- Hehe, klickar mest vinner.

Klick klick klick klick

- Men de... Nej vänta lite.  Kollar in vilken kurs vi ligger i.

- HELVETE! Oasseptabelt! (hehe talfel!) Dom får fan fixa en annan kaj. Är så jävla lack på det här nu. Fan ska folk fatta vad jag vill?!

- Hehe, kolla dagens ordspråk här. ?Går den in i röven, ska den in i röven!?

- Hehe, skoj. Hehehehehe, hihi... Tittar snett upp i taket.

- Hehe, mmm...

- Vänta nu svävar vi bort här! Skärpning! Jag föreslår att vi dra härifrån. Ser ju förjävligt ut här ändå.

- Ok, vi drar ut igen! Jag skiter i last eller va fan dom tjötar om där nere. Internet paj, dom får fan fixa en ny kaj.

- Sprak sprak på radion

- Koppla loss lastarmen... Vi drar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!