Tejpen?! VART ÄR TEJPEN?!

Total panik utlöstes häromdagen när Roy sprang omkring och letade efter tejpen:

- Har du sett tejpen?
- Har DU sett tejpen?
- Har...
- Har du sett bågfilen?
- FAN! Vart är tejpen?
- Skit också. Den brukar ju ligga där! Pekar med ett helt jävla kollegieblock mot den tomma ytan

image287

- Alltså detta är ju helt jävla otroligt!
- Hur fan kan den bara försvinna? Rycker tag i närmsta person som går förbi
-
Tejp?
- Va?
- Ehh, fan... Ehh klister! NEJ! FAAAAN! Loosar greppet här... TEJP, TEJPEN!
- Tyvärr jag har inte se...
- Nahej, NÄSTA! Fan är den? Hitta hitta hitta!
- Har du skrivit på tavlan?
- VA?! Roy börjar få svårt att kontrollera sin ljudvolym på rösten
-
Tavlan..
- JUST de.. Smart, smart, ehh fortsätt med det!
- UR VÄGEN! TEEEEEJP! Roy bara slungar sig genom korridoren mot en whiteboard tavla
- Hmm, skriva? Efterlysning! Hmm... Var är tejpen?
- Sådär ja!
- Nånting som saknas... Just de!

Roy glömde ett tag att han är en sjöman och lägger till ordet FAN givetvis. Det är nämligen bevisat att sjömän har svårt att förstå innebörden av många budskap om inte det finns några såkallade "bad words" med ibland.

image288

- Nu fattar alla. Hehe, blev riktigt fint det där.. Beundrar sin lilla skapelse en liten stund
- Magnus!?
- Ja...
- Alltså nu är tejpen borta. Hur fan hittar du saker.
- Du tror du jag avslöjar mina metoder eller?
- Ameh! Schyrra?
- Du, vänta bara tills inatt. Fan jag har inte sovit en hel fucking natt sen jag kom ombord. Tror du jag skämtar om bågfilen eller?
- Nej det har du fan rätt i. Shit hur lyckas du? Jag börjar redan skaka. Kolla! Roy har tömt en halv kaffekopp utan att smutta på den

Det hela röjdes upp ganska snart så fort någon gick ner i maskin för att fika lite. Där låg den... Och vem var det?

image289
Roy himself såklart!

- Ehh, hehe. Kliar sig i huvet
-
Fan sorry.. Sorry för att jag blev lite upphetsad där ett tag.
- Du... det är INTE lugnt. Detta kommer du få höra ett bra jävla tag framöver.
- Så...diskmaskinen är glömd?
- Just de! NÄÄÄ!! HAHAHAHAHAHAHAHAHA
- HAHAHAHA fy fan jag kissar på mig! HAHAHAHAHAHAHAHA där sa du det igen!!!!
- AAAAAAHAHAHAHAA jag måste gå ner... Går ner på ett knä för att palla med trycket

Roy berättade en gång inne i skitmässen om en sak han gjorde hemma med sin diskmaskin. Han hade slut på diskmaskins medel så han prövade med Yes diskmedel inne i diskmaskinen istället... Bra Roy.

Han fortsätter historien och berättar att hela jävla köket blev fyllt med skum och att han försökte dölja detta innan mamman i huset kom hem. Gubbarna ombord höll på att sätta röken i halsen när Roy berättar detta. Han stod och skopade ut skum ut genom fönstret men skadan var redan skedd. Det blev så fuktigt så tapeten i köket har börjat lossna sa han.

Vid detta tillfälle i historien var folk redan under bordet och skrattade så högt så man kunde tro att dom gått med i Broströms blodtrycksklubb! Roys döttrar skrev t om med en uppsats om denna incident i skolan...

Roy har tydligen en ännu värre historia på lager! Alla väntar med olidlig spänning!

Kommentarer
Postat av: Martin

Roy är klockren rent allmänt! Jag gillar han. Frågade om lov ifall jag fick nämna hans namn. Roy bjuder gärna på sig själv.



Sånt gillar vi!!

2008-08-23 @ 14:16:49
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!