Dialogen klar...

Håller på att rippa ner musik nu ifrån några skivor som Dennie navstyrman hade med sig. Dialogen är klar med kapten, kallar det 'Kapten pratar med sig själv'. Har 1,30 min färdigt material, det har tagit ca 7 timmar om man lägger ihop mitt och Jockes jobb.

Det blev riktigt bra.

Jocke sitter i sin hytt och styr upp fler bilder på andra besättningsmedlemmar. Ska fixa ner dom i en soffa och börja ha möten.

Shit, längtar tills avsnitt fyra kommer ut här. Det ska bli så roligt att få visa ett riktigt bra klipp!

Och avsnitt fem ska nu inte ta för mycket mera tid. Imorgon kanske, eller dagen därpå.

Kommentarer
Postat av: Berndt

allå allå
musik är viktigt de visste de gamla mästarna
kolla denna.
http://www.youtube.com/watch?v=KJleJbn9G6Y
men visst din blogg tillhör dagens höjdpunkter
vilken reklam du gör för fartyget
väd multum det är värt.

2008-04-22 @ 23:26:36
Postat av: Martin

Detta är ju otrolig reklam för sjöfart rent allmänt. Tycker redarföreningen borde anställa mig för att fortsätta med denna blogg.

Sen ge mig en kostym och trollerihatt!

2008-04-23 @ 01:26:58
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!