Folk mönstrar av, folk mönstrar på.

Ytterligare en dag avslutad. Folk mönstrar av, folk mönstrar på, en filipin kom och frågade ifall det fanns andra pilipinos ombord. Jag frågade vart hans tänder var.

Camilla har fått med sig nästa film i ett kuvert. Vi håller alla tummarna för att hon med hast postar det imorgon. Min lilla favorit Rebecca har kommit ombord tillsammans med Jeffrey, Brittan, Hawkins. Hawkins jiddra lite på Australiensiska och allting är snart klart för att börja lira Singoalla-hockey.

De vardagliga sysslorna fortsätter, jag avslutar dygnet med att skicka grattis sms till brorsan. Han är nu 25 bast.

Grattis brorsan!

Imorgon bär det av emot Dublin.

image780
Kalle och jag vill ge denna svarv till brorsan som present.

Kommentarer
Postat av: TMNT

"Jag frågade vart hans tänder var." Hahahah!

2008-04-05 @ 16:45:11
Postat av: Amir Akrouti

sexy pose, HAHA!

2008-04-05 @ 19:18:24
URL: http://amirakrouti.blogg.se
Postat av: Emma

Hett martin. sjukt hett!

2008-04-07 @ 18:19:58
URL: http://emmaposse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!