Joacim is the shit!

Ok, Joacim, eleven som är musiker och också haj på photoshop, har hjälpt mig något otroligt ikväll. För han var det inte så mycket kanske men för mig, ja... Han har fixat bilder på folk här ombord så att deras munnar öppnas upp och ner, sedan att ögon blundar och tittar åt höger eller vänster.

Klockrent helt enkelt, nu är det bara dialoger och lite redigering. Sen är humorn ett faktum.

Idag var jag tvungen att sova, ville redigera men orkade verkligen inte. Imorgon sa jag och Kalle att vi måste filma Kalle Ek's andra projekt.

Förutom Joacims jättetjänst så hjälper folk mig ombord med rekvisita och musik. Fick en ny störtskön mössa av kapten idag, en stickad rödluva.

Sen så hade Dennie navstyrman, även kallad jordfels Jobark, med sig helt klockren musik. Så, avsnitt fem och sex ska nog hinnas med snart om jag bara får lite mera ledig tid.

image802image803
Fast med större bild och högre upplösning såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!