Min nya TV-kanal, Kalle Ek's första avsnitt

Äntligen så var den här, ordjakten med Kalle Ek. Brorsan blev en aning chockad kan man säga, han har inte gett någon recension än. Reaktionerna kommer la bli blandande kan jag ana, men förhoppningsvis så skrattar väl en och annan av er.

Klippet har tagit upp otroligt mycket tid för mig, det är fruktansvärt många omtagningar med Kalle Ek, tillslut tog jag ba med mig ett par vindruvor och började skrikskratta framför kameran.

Har fler klipp med Kalle Ek på g. Har alldeles för många klipp med alla mina karaktärer på g. Det är redigeringen som tar tid bara!

Kommentera!! Vad är bra, vad är skit. Har redan några kommentarer, precis dom jag älskar! Dom psykedliska ögonen är mest att visa vad det är för något, när dom kommer upp igen då är det nog bara en sådan bild. Nästa psykedliska ögon är helt annorlunda också, ja ni får se sen.

Shoo! Nu ska jag fortsätta redigera.


Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Checka in en utav Sveriges populäraste bloggar.

Sugen på humor, nöje, nyheter och allmän dagbok?
Kika isåfall in direkt du med!

2008-04-24 @ 01:38:49
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Ninni

Hahaha! Heja Martin!
Får man önska klipp? I sådana fall vill jag se bloopers!
Keep up the good work!

2008-04-24 @ 17:14:58
Postat av: Janne

Ja du Martin ... oj oj oj ... men det går åt rätt håll i alla fall. Fast jag förstår inte grejen alls med ?de pyskedeliska ögonen?, vad är grejen?

Sen tror jag på att hela ditt program skulle vinna på att ha ett mycket högre tempo ? så dagens tips är att du klipper ner det till halva tiden!

Jag ska kolla en gång till, lite senare, så får vi se om jag har fler kommentarer.

2008-04-24 @ 17:42:32
URL: http://www.babilou.se
Postat av: Janne

Just det, keep up the good work ska jag ju säga också, så jag säger det nu; keep up the good work!

2008-04-24 @ 17:43:50
URL: http://www.babilou.se
Postat av: fäsken

Tja! Tycker det märks att du lagt ner mer tid på den här filmen, vissa saker var sjukt roliga:D haha!
Måste dock säga att jag gillar "Olof" klippen bättre.
Ang de pskedeliska öognen tycker jag det är as kul/fult, var nästan för lätt bara. Man vet nästan innan vart de ska dyka upp någonstans.

Bara att fortsätta så blir det bättre och bättre.

Cheers!

2008-04-24 @ 18:21:33
Postat av: Martin

Tack!! Precis den kritik jag letar efter i stunder jag håller på att klippa nya saker.

Idén är mycket att prova mig fram, testa olika sorters karaktärer, sätt att klippa och då tempo.

Tempo är nog det svåraste måste jag säga.

Men kan berätta att ett bloopers avsnitt är på g. Har lite roliga saker där faktiskt.

Sen så är avsnitt sex helt annorlunda igen, då är det BeigeBerit som gör en hel monolog utan avbrott, utan stamningar, med inövat manus.

Sen också dessa gubbar med munnar som öppnar och stänger sig.

Planen är väl tillslut att kunna få ihop ett helt 30 mins avsnitt med dom bästa små delarna här och var såklart.

Jag kämpar på, vill bli bra, men det krävs övning... Mycket övning.

Och tålamod.

Tack än en gång! Skriv mera kritik!!! Vad är bra, vad är dåligt, vad fattar ni inte. Ba klaga och skriv!!!!!

2008-04-24 @ 19:42:04
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Berndt

Tackar tackar.
Det var kul att vinna i din nya kanal.
Det lyfter alltid upp i livets tristess. Jag har bara ett problem; Kalle med tillbehör verkar kul- men va fan gör jag med Tommelilla.
De kör ju bara med seniorbowling. Å du det är så jobbigt att lyfta seniorer för att få dem att rulla ända fram. De flesta vill ju bara gå med rulla Tor.
Även om han inte e speciellt snygg.Så har han bra handtag säger de.
Å sen vill de bara träffa kägg lår
http://www.tomelilla.se/
Men du det blir bara rrrrrrrroligare
Kör i vind!!!!!!!!!!!

2008-04-25 @ 17:32:02
Postat av: Martin

Du är en återkommande figur i luren hade jag tänkt. Har många planer för dig.

Men jag behöver lite annat material för nästa Kalle Ek sketch. Det krävs nästan att jag mönstrar av och hittar det hemma.

Det kommer bli bra.

2008-04-25 @ 20:19:07
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!