Nummer tre påväg.

Tore mönstrade av inatt, han fick med sig nästa videoklipp som ska in här. Håller på för fullt med det fjärde också, det blir riktigt bra. Många har redan skrattat åt bara någon minut.

Väldigt olikt det andra. Har fått folk ombord att agera skådespelare och kamerakvinna. Tack!

Lasse kom ner lite dämpad idag också. Han hade nämligen fått en utskällning igår...

Han ringde mitt i bolibompa hem till sin dotter, det fick han minsann höra. Stackars Lasse, en broken man idag.

Ikväll ska vi också börja göra en massiv tankrengöring. Vi är fullastade med Bensen, det är ja... inget bra alls för kroppen. Så det blir att vila upp sig och ta på sig den stora gasmasken. Men inte förrän jag redigerat lite film.


Kommentarer
Postat av: Anonym

på så vis, ta med mig ut till havs, behöver koma bort ett tag tror ja. hur ofta är du ute och åker båt? och när hinner du steka pannkakor? hoppas du haft en bra helg, puss!

2008-04-13 @ 19:38:11
URL: http://theresc.blogg.se
Postat av: Maggan

Jaså har du tid för att jobba mellan alla tagningar? Usch för bensen låter inte alls bra, var försiktig dö...
Är det den typ av last som ni brukar ha?

2008-04-13 @ 20:21:48
URL: http://livsglimtar.wordpress.com
Postat av: Martin

Maggan, ja bensen kanske inte är sådär supervanligt. Men annars mycket bensin och dieselaktiga saker.

Haha, och jobba ja. All min fritid går till att redigera film kan man säga nu.

Kul kul! Bara kul!

2008-04-14 @ 03:36:54
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Maggan

Tittar in igen för att se hur det tar sig? Här sitter jag något snopen. Förmiddagen var strålande sol och våren var här, fåglarna skramlade i buskarna och hunden min käkade gräs som en galen ko, färskt gräs ska det vara och inte vilken sort som helst. Han är knäpp.
Men så var det någon som drog ner gardinen och gråvädret bara kom över oss. Grått och regn äh, f*n också...
Känner mig som en väderstation, kroppen känner av väderomslagen konstigt nog.
Kram

2008-04-14 @ 14:08:23
URL: http://livsglimtar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!