Skriver nytt manus.

Ja, det har gått riktigt dåligt framför kameran idag. Jag slopar manuset och skriver nytt helt enkelt. Har precis avslutat en vakt på bryggan också. Sitter utkik på kvällarna, efter fyra år så suger jag fortfarande på det.

Fattar inte hur ni styrmän ser alla båtar och kan med stor säkerhet direkt ba peka ut skiten på radarn. Jag sitter som ett fån och håller med, i hopp om att ni inte upptäcker min totala oförståelse ifall det är en boj eller båt framför mig.

Nej, navigation är inte min grej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gör du ute till havs? Skulle jag behöva vara, ute ensam i en båt UTAN alkohol.jo hade en bra kväll men den blev inte som jag tänkt mig :)puss på dig

2008-04-12 @ 14:49:26
URL: http://theresc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!