Vi bor i en myrstack.

Har inte börjat klicka runt på nätet men alla skriver väl samma sak. Alla är vi unika och har olika uppfattningar om att blogg.se legat nere några dagar, men vi behöver väl inte alla göra ett inlägg om det.

Eller... om vi ser oss själva som en del i en myrstack. Då vill vi inget annat än att röra oss synkroniserat. Sen kommer alltid den där jävla snorungen som häller lite ättiksprit mitt i myrgången och bryter mönstret.

Tänk vad roligt att få bryta mönstret... Bara någon gång.

Jag håller på att göra fler små filmer, jag kommer bränna ner dom på skiva och posta hem till brorsan för att sedan få dom in hit. Det kommer ta en liten stund. Men dom är ju lite roliga också!

Och en sak till. Skriv gärna ett inlägg i bloggen där alla får skriva. Alltså också dom som inte redan har en blogg. Nu ska jag fortsätta redigera film. Ägnar många timmar åt det nu. =)

Gästbloggen skriv ba någe!


Jag önskar jag vore lika smart som smartsmurfen!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, det kan du slå näven i bordet på! :D

2008-04-01 @ 15:29:20
URL: http://elinsofia.blogg.se
Postat av: Elin

Åh. Jag längtar redan! Salivet börjar rinna på mig också, bara tanken på en ny film gör mig helt uppspelt!

2008-04-01 @ 18:28:09
URL: http://elinsofia.blogg.se
Postat av: Martin

Haha, den är snart klar faktiskt. Behöver en cool låt till bara för slutklämmen.

Roligt att du gillar det!

Kram på dig!

2008-04-02 @ 00:43:08
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!