Youtube, det är ett as egentligen.

Nu har jag försökt få upp min lilla film på youtube fyra gänger och det ba ballar ur varje gång. Jag skickar den på posten till brorsan istället. Så är det...

Lite lack på youtube. Men men, jag har redan börjat med den tredje filmen. Ska bli lite annat nu, det kommer bli roligt! Det kommer bli bra.

Folk ombord hjälper mig med massor av ideer, rekvisita och musik. Eleven Martin hade en låt jag letat efter, att den kom till mig nu när jag har alla filmgrejer klara. Oj oj... Jag ryser.


Martin, den nya eleven och Kalle. Har förberett för kakhockey! Och gissa vem som kommer vara kommentator? Just det... Lasse, Lasse the man har ställt upp! Jag har nu målat pucken i dom regelrätta Singoalla färgerna.

(Funderar på att ta kontakt med Singoalla fabriken snart faktiskt... Dom kanske kommer gilla den här filmen. Eller... så ba skiter dom fullständigt i vad jag har att säga och vill stämma mig istället.)
image777
En vanlig dag på däck!

Kommentarer
Postat av: sara

Hejsan!
Rolig blogg :)
Jag har en fråga som du kanske kan besvara? De e nämligen så att jag väldigt gärna vill börja jobba på ett fartyg nu efter studenten med att städa hytter etc, men enligt min kunniga kusin måste man ta en kurs som heter basic safety som skulle kosta 10.000 kr... Kan det stämma?

2008-04-05 @ 18:43:09
URL: http://sarapeder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!