När internet försvann så brast något inom mig.

Jag ställer mig härmed upp och gör ett erkännande. Mitt internetberoende har blivit sjukligt. I ett helt dygn var internet borta. Låg i fosterställning i hytten med datorn framför mig och klickade på uppdatera knappen var tionde sekund med tragisk stråkmusik i öronen...

Men det har sina anledningar och en av dom är min min nya sponsor till bloggen.

När deras hemsida är färdig kommer en länk där uppe i högra hörnet synas. Och ja, jag får numera betalt för att blogga. Varje månad...

Detta nystartade företag tror på min kraft att sprida någonting. Jag tackar för detta förtroende.

Sedan gick mitt rederi Broströms och blev uppköpta av danska rederiet A.P. Møller Maersk. Snacka om att det blev missförstånd ombord när detta besked kom. En historia är påväg.

Ska annars langa fram en annan historia idag hade jag hoppats på. Internet är mycket ostabilt dock.


Kalle the kung ska snart mönstra på!!

Kommentarer
Postat av: insider

"the big boss" simonsen säger att han inte känner någon sorg (över köpet). Tror fan det, han gick 30+ miljoner i personlig vinst.

en oberoende norsk firma värderade broströms värde till 5nånting miljarder (maersk betalade BARA 3,6 miljarder... snacka om rea-pris... "något är ruttet i den danska staten" (hamlet,akt 2, shakespeare)

2008-08-29 @ 19:57:36
Postat av: Martin

Vart finns nyhetsartiklarna? I want to know more...



Hemskt ifall vi står på rea hyllan. Guld ifall vi börjar få lön i Danska kronor.

2008-08-30 @ 00:19:41
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: The Cat

sexigt.... Hm....

2008-09-02 @ 18:52:49
URL: http://stunda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!