Äventyr i lilla Sverige!

Ok, då var jag tillbaka i Hult, Småland igen. Dagarna i Linköping susade förbi lika snabbt som en chartervecka på Cypern och imorse fick jag beskedet. Min arbetsgivare ringde och sa att en av matroserna hade en familjemedlem som blivit akut sjuk.


Tillbaka på landet...

Hon frågade då ifall jag kan mönstra på nu på lördag istället. Jag var inställd på den 6 april, men jag behöver pengar och kände att jag inte ville ställa till det för den jag ska lösa av. Sen så kan man ställa sig frågan.

Går det att ha äventyr i Sverige?

Troligtvis så kommer Kalle the motorman plocka upp mig i Nässjö, sen ska vi ta oss till Simrishamn. Det ligger långt nere i landet. För att då hoppa på en liten fiskebåt som ska ta oss till den dora dora båten Bro Anton. Det kan bli kul! Ska ta mycket kort.

Så nu är det bara att börja packa inför en ny etapp i livet.

Just det... då kanske vi ska till Ryssland. Det blir fyrdubbla underställ och bananfodral för Sebastian. Rusia är ungefär 3 cm kallt. Tillbaka till verkligheten.

Varför kan jag inte bara få leka hela tin för?

Kommentarer
Postat av: Anna

Så du åker nu i helgen?

Tack för gästbloggsinlägget, bestefar.

Puss och lycka till.

2008-03-27 @ 22:26:27
URL: http://annaahlvin.blogg.se
Postat av: Martin

Jepp... Och det ska bli den beste såmaren i hele våres liv!

2008-03-27 @ 22:54:14
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!