Snart klar med ett klipp till.

Hela dagen har gått åt redigering, förutom när jag var inne på Brostrom.se dårå. Jag tänkte att jag filmar en radio vi har på däck, sen använder dialoggubbarna kapten och chiefen.

Sen lägger jag in röster så det låter som om Olof går omkring på däck och snackar med en styrman. Men, ja... Sen kom jag på att Chiefen ska börja beatboxa, att kapten blir inlåst, BeigeBerit kommer in i radion, Kalle Ek är med i bakrunden och folk kommer springandes ifrån land.

Och då blev det hela lite mer tidskrävande, men också lite mera roligt!

Så inget superinlägg idag inte. Jag vill verkligen skriva ett långt schysst inlägg om när alla ombord upphetsat radade upp sig framför Bro Designer. Eller om Kalle och Thomas som varit på svetskurs. Dom lyckades få ihop en hel del på sin vecka tydligen.

A ja, sova var det... Tråkigt och överskattad, dock måste man ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!