Dör datorn dör jag...

Ett stort problem har dykt upp. Det har hänt någonting med datorn. Den blir bara segare och segare för varje gång den startas, att redigera klipp börjar bli riktigt segt. Egentligen är det väl ingen överraskning heller.

Dessa klipp jag gjort hittills. Vad jag spillt blod för att vissa ska bli klara. Precis allting har kraschat för mig. Kameror, datorer och hårddiskar. Vet i fan om jag pallar med att datorn kraschar just nu. Vill så gärna göra dessa klipp.

Dör datorn dör jag...


Redigerar på tåget. Fan, den får inte försvinna.

Kommentarer
Postat av: maya

Hmm, dö inte. DAtorn kanske bara tyckte att det blev lite för varmt?

2008-11-17 @ 20:40:07
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Anonym

HP:s datorer är kända för att ha problem med värmen tydligen. Om jag bara visste det när jag köpte den...



Ska ta kontakt med dom.

2008-11-18 @ 04:11:08
Postat av: Martin

HP:s datorer är kända för att ha problem med värmen tydligen. Om jag bara visste det när jag köpte den...



Ska ta kontakt med dom.

2008-11-18 @ 04:11:14
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!