Jag sprängs ibland i bitar...

När jag var på Aftonbladet så kom vi snabbt in på ämnet pirater. Själv har jag ju då sett pirater och nu när pirater är på tapeten hos Aftonbladet. Så frågade dom mig ifall jag inte kunde prata om dessa pirater framför kameran lite.

Givetvis!!

Det är bara att första gången vi filmar och Nils intervjuar mig lite så gör vi det i motljus. Allt blir skit. Jag skriver 'armsvett' med tandkräm över hela badrumsspegeln. Mailar till Aftonbladet att imorrn fixar vi det. Det är lugnt får jag som svar.


Vi drar upp långt upp i bergen med moppar hela dagen. Längst upp i bergen är det svinkallt och vi hade bara T-shirt och shorts. Så vi drar ner igen. Vi drar till Starbucks för där finns det en bra bakrund till klippet. Bygger ett stativ och sätter på kameran.

Hinner prata en minut innan batteriet dör...

Bilden visar sekunderna innan jag fullständigt flippar. Nils kastar sig efter kameran och jag fullständigt sparkar sönder hela stativet. Kvinnan i bilden springer iväg i fruktan för sitt liv. Jag står och försöker lugna ner mig. Nils asgarvar. Vi gör en getaway på mopparna.

Måste försöka hitta sätt att lugna ner mig. Att aggressivt köra omkring på en moppe och skrika hora till slumpvalda thailändare är ingen bra metod. Tillbaka på hotellet så visste jag inte vad jag ska skriva till Aftonbladet och blir bara mer arg.
Försökte hitta saker att ta sönder för att lugna ner mig. Hittade då en massa små festisar i kylskåpet. Började systematiskt stämpla dom inne i badrummet så nu luktar det anannas där inne. Gick lös på ett par gamla strumpor och slet dom i småbitar sen tömde jag resten av tandkrämen på spegeln.

Måste hitta ett effektivt sätt att lugna ner mig.... Några tips?

Kommentarer
Postat av: maya

Åh...sicken dag du verkar ha haft. Räkna till tio eller nåt, ät glass eller ta och tröstshoppa?

2008-11-21 @ 16:36:42
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska bomba hotellet nästa gång.

2008-11-21 @ 18:03:06
Postat av: LULLEMcBULLE

Jaha, nu får man väl hjälpa en stackars sjöman med lite tips på saker man kan göra när man inte vet hur man ska formulera sig, och därför blir stressad:

Tryck upp 30 marshmallows i näsan och försök sedan nysa ut dem.



Sitt naken på ett hårdkokt ägg.



Fläta dina näshår.



Läs Svenska Akademiens OrdLista upp och ner och leta efter dolda muslimska meddelanden.



Ta reda på hur en groda i en mixer egentligen ser ut.



Lycka till!

2008-11-22 @ 15:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!