Nophadol Buanong, min nya van.

Sista kvไllen pๅ Koh Samui var jag sjuk. Sๅ jag stannade hemma.
Gick f๖rbi receptionen och k๖pte en massa internet och tj๖ta lite med killen bakom kassan. Vi kom in pๅ mina och Nils videobloggar vi styr upp.

Dๅ ville han att vi skulle bli vไnner pๅ Facebook:


- You add me as friend yes?
- Yeah, okey. What's your name?
- Nophadol Buanong.
- ... >>Bara stirrar pๅ han.>>
- Okey, you add med?!
- Dude. Your name. I don't know how t...
- Yes yes yes, sorry. I write it down. >>Kladdar lite pๅ ett papper och lไmner ๖ver.>>
- Ehh... >>Fullstไndiga hieroglyfer.>>
- Okey, you add me!
- Take my e-mail instead...


Och vips sๅ ไr jag kompis med Nophadol Buanong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!