You laj this shit?

När Nils låg sjuk så finkammade jag närområdet för att hitta en såkallad recovery kost. Vi har fått olika tips här på bloggen om vad man ska äta efter att ha varit magsjuk. Och gissa vad jag hittar?! Ett all organic food place där arga håriga vänsterfeminister (no hard feelings) och yoga nördar sitter och äter tofu!!!

- Okej! Jag leder vägen. Det är skitnära! Värsta nyttiga sakerna!
- Mmm... okej... >>Inte alls lika glad som jag.>>

Har ni någonsin sett ett nyttigare ställe än det här? Fresh fruit all the way!!!

- Kolla va?! Värsta nyttiga ju!!
- Mmm... värsta.
- Kom här och sätt dig. Martin fix the food.

Servitrisen kommer in med te. Och inte vilket te som helst utan japanskt grönt superte!!!

- Smaka nu Ni...
- FY FAN VA ÄCKLIGT!!! >> Fullständigt sprejar ner mig och servitrisen med skiten.>>
- You don laj? >>Servitrisen ser helt förskräckt på Nils.>>
- LAJ?! LAJ?! IT TASTES LIKE GRASS WITH SHIT IN IT!!!!
- Lugn nu Nils. Fan det nyttigaste på menyn ju. Det ska ju typ massera kroppen inifrån. This is like massage inside body right? Like you told me yesterday?
- Yes. Laj massaaaaa insaj. >>Kroppspråket gör det mesta talandet.>>

Jag ser på Nils när han sippar och tänker... otacksamme jävel.

- Martin... har du smakat det här?
- Nej. Får smaka lite då. Kan la inte va så >>sippar>> WHAT THE FUCK IS THIS SHIT?! >>Sprejar ner Nils, servitrisen och en liten hund som låg och sov bakom Nils.>>
- You also don laj? >>ledsen servitris...>>
- WHO CAN LAJ THIS?
- Oooohhh... I give you somthing else. >>Servitrisen springer iväg och kommer tillbaka med lite juice.
- Mmm, fruit juice! >>sippar>> Shit va god den här va. >>Nils läppar blir glada igen.>>
- Tack Nils. Visste att du skulle gilla det.
- You laj?
- Yes, we laj alot.
- Riktigt bra ställe det här Martin. Gjorde du bra. Känner mig genast bättre.

Och vi fortsätter dagen med några grön te fläckar här och var.



Kommentarer
Postat av: maya

Vad snäll du är Martin som springer runt som en dåre för att hitta ett bra ställe=)

2008-11-21 @ 16:39:59
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Martin

Mmm, mycket roligare när alla är friska. Man måste ställa upp för sin resekompis.

2008-11-21 @ 17:57:15
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Martin

Mmm, mycket roligare när alla är friska. Man måste ställa upp för sin resekompis.

2008-11-21 @ 17:58:32
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: FATHER

I can see her.

"Don laj?"

Poor baby.

Be friendly with the girls,

but not too friendly.

2008-11-21 @ 20:31:59
Postat av: Anton

boys. det stället är skitbra! frukost är superb!! lite dyrare har jag för mig att det var? men sådann frukost hittar ni inte någonstans!!

2008-11-22 @ 05:22:59
Postat av: Martin

Haha, en som känner igen stället. Mmm, det är riktigt najs.

2008-11-22 @ 10:28:06
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: anna

haha, vad roligt :) jag skulle aldrig kunna spotta ut någonting i ett annat land!



kram på dig!!

2008-11-24 @ 01:40:00
URL: http://annaahlvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!