Utmanade en Thaiboxare

Vi var på en liten utflykt idag. Red på elefanter, hälsade på en apa, åkte fyrhjuling. Fick faktiskt en massage av en elefant också. Där var jag lite nervös när hans enorma tass vevades ovanför min rygg. Den började dunka och knåda, helt okej faktiskt.
Sen var det en liten Thai boxningsuppvisning. Nils sa att jag var en fighter och utmanade boxarna med mig. Ingen ville gå upp i ringen med mig så då gick jag och Nils upp och körde två ronder. Vi var också dom enda turisterna där. Det märks verkligen att det är lågsäsong. Typ 15 thailändare satt och hejade på. Fick massage emellan ronderna. Lätt dagens händelse!!

Efter dessa två ronder kom det en liten thaikille som ville slåss. Gick en rond mot han också. Blev en ordentlig fight emellanåt faktiskt. Vi filmade alltihop och jag har nu världens fetaste blodblåsa på höger stortå. Gör ont som fan. Ska ta det lugnt resten av dagen.

Bilder kommer inom kort. Vi filmade mest så vi får se vad vi kan få ut av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!