Life is as good as it can get!

Som vanligt vid hemkomst. Livet är helt underbart, Ipoden jag fick från KILROY Travels är grym.

Glider runt i Linköping för tillfället. Var nära på att träffa killen som haft det konstigaste sommarjobbet någon kan få. Linus var butler åt självaste Peggy Bonnier. Mötet blev inte av, träffade en annan sjukt rolig prick istället. Nasse the boy! Inte träffat han på säkert 7-8 år.

Han var bakis och kände sig sliten. Frågade inte ifall jag fick ta ett kort på han av den anledningen. Han har en riktigt cool stil värd att fotas dock!

Ska träffa butlern i Stockholm den 9 istället. Måste höra historien om hur han försökte få delar av hennes arv genom sin charm. Lyckades han skulle jag få 5 procent. Vill veta om jag kan inkassera på våran plan eller inte.

Fick två sköna sms av brorsan igårkväll. Han är lokförare och jobbade för tillfället.

"En styck älg..."

10 min senare.

"Meh... studsade bara undan"


Kommentarer
Postat av: Adam

Eyyyyy martin!

jag har kört ankart nu!!

nä men du, nu har mats stuckit och rumänen är in charge och allt, victor är ju,,, uhm, go? nja inte go, men snabb på att arbeta iaf, vilket jag uppskattar? nä nu ljög jag igen :P nä men tänkte bara säga att det glider på ganska bra här på båten ändå.



Ha det gutt tillsvidare!

2008-09-28 @ 21:09:22
URL: http://vifors.blogg.se/
Postat av: Martin

Haha, Bro Anton. Båten med flest bloggar i handelsflottan.

2008-09-29 @ 21:25:52
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)





Med vänlig hälsning

Astronauten

http://astronautenochfrank.blogg.se

2008-09-29 @ 21:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!