Bloggpaus tills datorn hostar igång.

Det håller inte helt enkelt. Vill att det ska finnas ett underhållningsvärde i varje inlägg. Anledningen är endast den att precis all min elektronik jag haft på resan antingen blivit stulen, borttappad eller rätt och slätt saggat ihop. Varje gång det entras internetcafe i Asien så känner jag direkt lukten av dåliga keyboards och trasiga USB-portar.

Såna dära keyboards där man ba måste fysiskt våld för att göra mellanslag. Ni vet. Dom där man får lust att gå runt hörnet och spontanhulka lite. Bara lite...

Trasiga USB-portar. Dö. Dö och brinn in helvetet.

Att sen försöka ge sig på en rolig resesklidring. Nej. Jag vill inte slösa bort bra historier genom att slött släpa över ett finger på knapparna. Kanske också banka lite med pannan. Sådär som alla någon gång gjort när saker inte fungerat som dom vill.

öhgkhgsklghaöskglhöahösghcvncx,bmgkberg - Poesi som förvandlas till huvudvärk?

Historien ska få växa fram och slipas till lite här och där för att bli extra underhållande. Minns gamla goa dar då flera timmar spenderades på att hitta små roliga nyanser här och var. Det är vad jag vill ha här. Jag vill ha en egen dator helt enkelt.

Det är bloggpaus tills min dator fungerar igen. Tänker inte ödsla min tid på internetcafeer längre.

Snart dags att åka hem. Har mycket som ska göras och vill ha all kraft och energi till det. Har många saker i huvudet som ska in här och många saker som kanske kommer bädda för en intressant framtid.

Här finns över 1247 inlägg och många av dom har fler timmar än jag vill erkänna bakom sig. Det finns att läsa här inne om lusten faller på.

Förslag på hur inläggen på cmj.blogg.se ska se ut.

En nära döden upplevelse.
Då jag... fan då. Ja, jag kysste en ladyboy.
Boka flygbiljetter hos Kilroy Travels. (Inlägget som gav mig en Ipod och biobiljetter faktiskt...)
Gammal going då jag drev med Lasse ombord i båten. Mycket rolig.

Klicka på vilken månad som helst och bläddra runt lite. Kolla gärna in fler videoklipp också. Mycket energi där. Det finns för alla smaker. Det är vad jag vill tro i alla fall.

Tills vidare! Kram på er. Kommer tebax med full kraft snart igen.

Såg det största Buddhistiska templet idag förresten. Googles arkiv hägrar vilt. Borobudor heter det. Mäktigt.

http://z.hubpages.com/u/54441_f520.jpg

http://balihoteltours.files.wordpress.com/2007/10/borobudur-temple01.jpg

http://icos-ncopp.com/home/borobudur3.jpg

http://images.travelpod.com/users/izzie/southeastasia04.1090972860.p7270120.jpg

Kommentarer
Postat av: maya

du borde verkligen ta bloggpause och njuta riktigt av din resa, kommer förstås att sakna dig o bloggen men du får slänga upp ett eller två inlägg när du kommer hem o berätta vad du har vart med om=) Du får ta hand om dig

2009-04-19 @ 23:52:49
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Mikael

Kör hårt! Ser fram emot mer kvalitetsbloggande från dig. Gillar ditt videoskapande.

2009-04-20 @ 18:18:27
URL: http://mikael.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vi väntar med spänning på nästa sändning.

Men 3 extraplus för de utmärkta fotona.

Njut av semester: väder, vyer, vandrande

vänner

ha det gött

hälsa

2009-04-20 @ 21:37:14
Postat av: Lena i Nynäshamns skärgård

Ta det lite lugnt Martin!! Koppla av och njut! Sköt om dig

2009-04-21 @ 09:29:01
Postat av: Cat

Vilka underbara bilder! =D Ser sjukt vackert ut! =D



Hoppas det löser sig med datorn snart! =)

2009-04-23 @ 09:14:29
URL: http://cattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!