Min kompis blev pokerproffs inatt.

Satt och var moraliskt stöd åt min kompis inatt. Fick serva han med mat och vätska för att dessa internetpokersajter tillåter knappt några raster.

1071 deltagare.

55 euro för att va med.

Efter 8 timmars spelande och en liten bit efter klockan fyra på morgonen så kom vrålet. Killen kom på en andraplacering och har nu ändrat sin födelsedag till den 10 augusti. Han åkte ut mot ess ess så det är ju lugnt.

 Så nu har man ett pokerproffs som polare.

(Här var det en bild förut.)
Sekunder efter samtalet med skatteverket som sa att det är skattefritt.

Update: Tog bort bilden pågrund av att dagen efter möttes jag av detta.


Ja... han vill ligga lågt med all form av publicitet nu.

Kommentarer
Postat av: EmmaPQ

Sv: Det låter som du hade en jobbig upplevelse med bonden där, men det verkar ju också som att du klarade dig ur det med livet i behåll. Puh!

I alla fall så har jag ofta (eller alltså, i alla fall ibland) sett färist-skyltar och sedan har själva färisten varit ganska så väldigt mycket långt bort från skylten...

2009-08-11 @ 18:46:58
URL: http://emmapq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!