Regnbågsforell

Frustrationen växer. Jag gick fan upp klockan 04.30 för att vara här i tid. Djuret gäckar oss genom att plaska vatten runtom på sjön. Djuret jagar allt annat än det vi kastar omkring oss.

- Ok. Jag lackar. Hur många spön har vi?
- Fyra...
- I med precis varenda jävel.
- Men det kanske börjar trassla?
- Du... det är jag som är kapten på den här båten. I med varenda jävel säger ja! --Hand upp i luften!-- Nu jävlar draggar vi hela fucking sjön!! Dom som är med mig låter som pirater!!


Olika piratläten ekar över sjön.





Kommentarer
Postat av: Joel

Vad är det för skillnad på snubben i hatt på första bilden (ja jag vet att det är du) och fisken på sista bilden?



Hatten!



Fan vad lika ni var. Släkt måhända...

2009-08-27 @ 17:07:02
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Mikael

Haha, ja. Sjukt likt. Klockrent

2009-08-27 @ 23:11:29
URL: http://mikael.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!