Maffian dras mot mig.

Jag har verkligen kämpat för att hitta till lite IT-cafeer. Vietnam har inte haft de mest bloggvänliga förhållanden. Dock har december månad varit den mest händelserika i mitt liv. Imorgon ska jag skriva och berätta om motorcykel olyckor, nära döden upplevelser, mitt möte med en vietnamesisk maffiaboss och när jag blev rånad av tre brudar.

Sitter i Saigon och laddar inför min födelsedag. Folk snackar om trafiken i Saigon och herregud. Vi gled in på varsin motorcykel jag och Sarah. Vi båda välte omkull varsin annan moppe. Min motorcykel fick motorstopp tre gånger och min förare fick sin fot krossad av något slags fordon fullastat med tegelsten.

Idag stod jag och sköt med en M-16 och kröp omkring inne i Co Chi tunnlarna. Nils och Mowgli har hittat boende inne på någon skum gränd där kycklingar rensades levande och män utan ben kryper omkring och tigger pengar.

Ikväll ska jag fira min födelsedag. Imorgon tar jag hand om bloggen. Dagen efter det drar jag, Sarah och Nils till Kambodja.

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Scary from perry! Keep it safe

2009-01-02 @ 14:04:24
Postat av: Sebastian

scary from perry, keep it safe!

2009-01-02 @ 14:05:00
Postat av: berndt

Happy birthday to you

2009-01-02 @ 16:14:43
Postat av: berndt

Happy birthday to you

2009-01-02 @ 16:15:25
Postat av: Your Pa

GRATTIS! GRATTIS!! GRATTIS!!!

2009-01-02 @ 18:10:30
Postat av: 3dje gången gillt

http://www.youtube.com/watch?v=w3IzpazVl-I

2009-01-02 @ 19:51:55
Postat av: maya

grattis grattis! fan nu får du ta och lugna ner dig! vill ju ha martin levandes till sverige igen=)

2009-01-02 @ 20:51:06
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!