Magnus Samuelsson ger mig njutning.

Har gått och drömt om att ha en egen hammock i hela mitt liv. Efter ha letat och känt på olika material i månader och nästan gett upp hoppet för att hitta en. Då uppenbarar sig Kambodjas marknader och tillslut hittade jag Magnus. Har döpt den till Magnus Samuelsson för jag tror den håller två pers. Stark den där Magnus...


Magnus ba lindade sig direkt med mig. A perfect match helt enkelt! Försökte okcså i detta tillstånd pussa försäljaren som prut teknik. Fungerade inte lika bra idag, men tekniken är beprövd och rekommenderad av många.

Magnus och jag är svåra att skiljas åt nu. Hänger upp han överallt och myser till det. Alla borde ha rätten att äga en Magnus.


Var lite svajigt emellanåt men Magnus höll måttet.


Magnus. You're the best!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!