Sienoukville, jag stannar hos dig.

Planerna ser ut som nu att Nils kommer lämna mig igen för att åka upp till Phnom Phen. Där uppe finns något som heter the killing fields. Det är ett fält där massmord skedde under Pol Pot regimen. Jag vill inte åka dit och se det men Nils vill så gärna.

Så därför splittras vi igen på resan. Vi vet inte exakt när vi kommer träffas men det lutar åt att vi syns i Bali för att gå på surfskola ihop.

Själv stannar jag och Sarah kvar i Sienoukville ett tag till och slappar. Att resa kan ta på krafterna ganska mycket och nu är det dags att ta igen lite. Har också träffat en massa människor från tidigare platser. Trivs just nu.

Nästa destination för mig lutar åt Jakarta faktiskt. Inte bestämt mig än.

Försöker sammanfatta alla otroliga dygn och upplevelser hittills. Det är svårt. Det senaste dygnet var en enda stor fest. Såg solen gå upp imorse efter en av dom bästa nätterna hittills och spenderade dagen i en Tuk-Tuk. En ny grej jag börjat med. When in doubt, go to the magic power of Tuk-Tuks.


Diggar hans slogan på kortet. Don´t worry! I´m safety driver

Bjöd med Sarah idag och åkte omkring i en Tuk-Tuk. Åkte bara runt i stan och såg solen gå ner bakom husen. Älskar verkligen mina Tuk Tuks.



Imorgon ägnar jag dagen åt filmredigering. Kommer ägna mycket tid åt nästa klipp.

Kommentarer
Postat av: Berndt

Oj vilken söt lite ödla

2009-01-12 @ 04:05:16
Postat av: Martin

JAG VET!!!! Just love it.

2009-01-13 @ 06:36:30
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Sjöman

sihanoukville det heter sihanoukville

2009-01-14 @ 10:39:36
Postat av: Sjöman

Fast verkar som fler har varit i

Sienoukville

Har jag missat det ??

http://www.backpacking.se/ShowPhoto.asp?PhotoId=47546&SubMenu=

2009-01-14 @ 10:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!