Vem har varit närmst döden idag?

Vi har slutat dricka alkohol för en tid nu och fan va kreativ du blir av det?! Imorse så fick jag helt plötsligt för mig att springa. Var helt förvånad när jag srang omkring på gatorna och tittade på folk. Haha, jag har börjat träna igen!! Värsta ju!!

Sen blev jag kissnödig. Hmm... Det var ju meck. Får springa bortåt lite och hitta en dunge. Hittar tillslut en liten dunge och en känsla av lättnad kommer över mig.

Går cirka tio meter in i en liten dunge. Börjar kissa. Står och filosoferar lite över livet. Känner mig ganska nöjd faktiskt. Tittar mig omkring och upptäcker att det är väldigt tyst här.

Jättetyst. Inte en människa. Sen slog verkligheten till igen. Just fan, jag är i Kambodja. Ett land som är överfyllt med minor... Minns helt plötsligt alla tips från människor att det är precis så här man ALDRIG ska göra. Minns också mina egna tankar som gick ungefär, höhö vilken muppjävel vandrar rätt in i skogen här? Hö...hö...

Pulsen ökar en aning. Det finns inga stigar här heller. Ett fakta som inte gjorde saken bättre. Kisset börjar ta slut och jag står kvar helt blickstill. Vänder om huvudet och försöker se exakt hur det var jag gick in. Men ja, är man kissnödig så tänker man inte så mycket på sånt ibland.

Står kvar en stund till. Fan då... Jag måste chansa helt enkelt. Puls ska vi inte snacka om. Har aldrig svettats så mycket i hela mitt liv. Små lätta och ganska långa steg fick det bli. Böjde mig ner emellanåt och såg nära nära marken.

Sen var det bara att förvånas över att jag faktiskt tränar igen!!! Shoo!!


Vissa saker ska man inte leka med...

Kommentarer
Postat av: Joel

Hallå traveler...



Vad för bloggpris är jag nominerad till? Tack och ja.. Jag erbjuder sexuella tjänster i utbyte mot vinst...



Knulla, inte att tänka på?

2009-01-07 @ 17:31:42
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Lowe

Fan, halakde in på din blogg av nån underlig anledning? Minns inte varför?



Men grym blogg och grymt äventyr. Keep up the good work och akta dig för damerna. Dom kan vara ettriga som sorkar :P



take care mannen.

2009-01-07 @ 17:43:36
Postat av: Inget Namn



Tejnare!!

Hoppas allt är bra?



Vill bara rekommendera min super grymma blogg..

Eftersom min blogg inte är som alla andras och jag har nyligen börjat blogga igen så borde du ta och läsa den..

Du kommer älska den. Tro mig skulle ALDRIG ljuga om något sånt.

Se för dig själv.



Du får ju oxå fler läsare om du kommenterar tillbax... ;)







Kramiss M

2009-01-07 @ 18:22:01
URL: http://www.metrobloggen.se/duvetinte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!