Googles sökord för cmj.blogg.se

Alltid lika roligt att kolla in vilka sökord som använts för att komma till min blogg. Mjukporr är idag populärast sen dimper det neråt i statistiken. Ska kolla in listan oftare. Helt sjukt vad folk knappar in i googles lilla ruta ibland.

Diggar "svimfärdig av sprutor vill bli sjuksköterska". What the fuck?


   mjukporr
   www.cmj.blogg.se
   sjömansläkarintyg
   cmj
   cmj blogg
   yoghurtglass calmare honung
   ladyboy
   hur mycket räcker en paket kaffe
   mjuk porr
   ultimata synonym
   unga pojkar naken
   bro anton
   humor bonden luktar
   broströms rederi
   nils johansson beyond
   synonymer snopp
   vilket djur har störst penis
   självuppblåsbar flotte
   sjomannen.blogg.se
   spinningprogram
   knyppling husbil
   tecken p intresse
   sarong kpa
   text till det var en gng en apa som bara kunde
   hostande ifrn datorn
   oljefilm på kaffet
   festställen penang
   kaptensring
   hur botar man matfrgiftning?
   wisby ship management
   right back at you förklaring
   mount kinabalu i borneo
   beer bong svårt
   hampa hm
   förlåt att jag ljög kärleksdikter
   svimfärdig av sprutor vill bli sjuksköterska
   funny pictures of cat
   kellie's castle , malaysia
   kapten axel broström
   ringsignal vart ligger landet där man böjer bananerna
   vad är blindfläns
   intimfrisör
   skämta det brinner
   bartender jobbtips

Kommentarer
Postat av: maya

svimfärdig av sprutor, vill bli sjuksköterska.... det låter som mig ju.(skrattar)

2009-05-29 @ 10:54:22
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Meican

"förlåt att jag ljög kärleksdikter" Är det bara jag som får Uhoooh vibbar?.. :p

2009-05-29 @ 11:32:40
URL: http://meican.blogg.se/
Postat av: Hrm.

Eventuellt "jag blir svimfärdig av sprutor men vill bli sjuksköterska"?

2009-05-29 @ 12:26:32
Postat av: Anonym

Haha, härliga människor

2009-05-29 @ 12:38:35
URL: http://exoticfashion.blogg.se/
Postat av: Sork

Intressant... det som är mest intressant är om man nu söker på mjukporr, varför klickar man då på cmj-blogglänken?

2009-05-29 @ 20:59:15
Postat av: Hrm.

Gör sökningen på 'mjukporr' och titta själv. "Mjukporr i djungeln." är ju fjärde resultatet, och låter lite nyfiket. Varför inte?

Postat av: Hrm.

'unga pojkar naken' var en annan femma, hittar inte cmj-bloggen bland resultaten. Där slutar också min undersökning i praktisk applikation av den här listan. Dags att ta en dusch...



Jävla sjömansblogg lyckades säkert placera mig mitt i nån lista inne på Rikskrim, Säpo och Interpol, det är jag helt säker på. Tack.

2009-05-29 @ 21:51:04
Postat av: Ima

"Oljefilm på kaffet" var ju så jag hittade hit?

2009-05-29 @ 23:33:27
Postat av: Sven

Jahapp..



Här vill man se vilket djur som har störst penis och så kommer man in på den här jävla skitbloggen!...



2009-05-30 @ 01:10:20
Postat av: Nils

Undrar om killen (det bara måste vara en kille) fick reda på vad blindfläns är? Jag kan bara spekulera. Du har i alla fall inte klått den något störande sökfrasen "nils gillar snoppar" som någon hade skrivit för att hitta mig! Fan!

2009-05-30 @ 11:52:59
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Martin

I love you guys!

2009-05-31 @ 09:44:49
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Anna

oh my.

läste din blogg för länge sedan. men efter att ha tittat in igen kan jag inte för mitt liv fatta varför jag slutat lära. you freaking crack me up



måste säga att jag gillar: "humor bonden luktar" och "vad är blindfläns". vafan liksom? :P haha



Nu tänker jag våldgästa din blogg ofta. mohahahaha

2009-07-03 @ 21:30:51
URL: http://xanthia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!