I sing that Bro Anton will sink!

Beräknat att jag får slita på mig overallen igen den 10 juni. Ser mig sitta timme efter timme framför en dator och skriva de legendariska sjömanssrkönorna igen. Ombord finns Lasse the man, Kalle the Kung, Don Hjort, Chiefen Pigge, Foxtrot och givetvis överstyrman JJ. I min lilla fantasivärld kommer dom aldrig försvinna av båten. Dom har fastnat där helt enkelt.

Ska bli intressant vad som hinns med under tiden ombord. BBCG kommer bland annat tillbaka och hoppas också på att styra upp med gamla ideer som legat och dvalat.

Vill ännu en gång försöka få någon form av struktur på denna lilla blogg. Ombord i en båt så finns ju tiden för ett sådant arbete.

Träffade jungman Adam "Dreadlock" Wifors här om dagen. Min gamle kameraman ombord. Hade hoppats på att han skulle hjälpt mig med framtida sketcher men då kommer Broströms och säger neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej och vifter med ett bestämt finger. Han jobbar inte kvar ombord vilket suger hårt.

Så det blir väl att slita med sig stativet igen.

http://images.paraorkut.com/img/pics/images/a/adorable_puppies-7163.jpg

Kommentarer
Postat av: berndt

flygande hundar på gång ?

2009-05-28 @ 04:35:12
Postat av: Hrm.

I brist på annat faller Martin tillbaka på beprövade bloggmetoder. Rolig, eventuellt söt bild. Helst båda samtidigt.

2009-05-28 @ 04:44:33
Postat av: Martin

Precis precis... Bloggen får ju lida tyvärr. Sitter på en massa roliga saker jag vill framföra på en scen nu.



Inte här.



Får små energikickar ibland men använder dom till annat än bara att blugga.



Shoo!



2009-05-28 @ 10:32:56
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Kalle The Kung

The kung will never die, e kvar en stund t.

Samma me Don Hjort å Foxtrot...........

2009-06-03 @ 21:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!