Poi

Här kommer då min första poivideo på bloggen, också den första gången jag dansar framför publik. Vad ni ser här är framtiden för matros Martin. Jag ska lära mig att dansa med stav också, sen köpa en neonstav och komplettera med.

Har snackat med min polare som också sysslat med detta ett tag. Vi funderar på att göra det ihop i Åtvidaberg, och kanske köpa så vi båda har två olika färger var.

Drömmen är att om man bokar mig till en föreställning, då ska man fan få en fet show. En show där scennärvaron är total, humorn ett faktum och underhållningsvärdet skyhögt. The Dancesings är fullständigt klockrena här, och visar att det går att sätta ihop en egen föreställning utan enorm budget.

Dom letar ständigt efter hjälp från sponsorer och nu nya platser att uppträda på. Jag hoppas innerligt att folk fått upp ögonen för den här gruppen, och vill vara med i detta ännu tidiga skede.

Jag tror på er The Dancesings. Känslan som fanns i Saga Teatern på lördagen var helt magisk och det kommer bara bli bättre.

Shall we dance?


Kommentarer
Postat av: Peter Nilsson

Du är über grym!!!

2009-11-02 @ 13:18:59
Postat av: Martina

Shit du är ju grym! Bra jobbat :)

2009-11-02 @ 14:59:53
URL: http://martinapalmqvist.blogg.se/
Postat av: Martin

Tack!!! Ja, jag tackar. Äsch!!!! Nej men sluta... äsch.



Okej då, applådera igen!!! APPLÅDERA!!!! JAG ÄR SOM EN SVAMP!!!!! SE VAD JAG SUGER ÅT MIG!!!!



(Armar och ben ut åt alla håll...)

2009-11-02 @ 17:04:55
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: berndt

visst skall du få en applååååååååååååådddddddddh

2009-11-03 @ 03:34:48
Postat av: Anonym

Someone commenced epic activity

2009-11-03 @ 20:26:21
Postat av: Martin

Frippo, I love it.

2009-11-03 @ 20:43:58
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Det där va jätte häftigt att se! :D IMPAD!! funderar på att kanske lura Jennica (en av tjejerna som dansar) att visa mig lite :D

2009-11-11 @ 21:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!