Arbetar hårt varje dag nu.

Det kanske inte syns i bloggen för tillfället men det filas hårt på små skrifter, nya skämt förmuleras konstant om i huvudet och radiosketchen börjar ta form.

Skall också skriva en krönika som måste vara klar innan den 25, någonting jag inte vill halka efter med.

Hoppas verkligen att man en dag kan sitta och njuta efter ett stort lyckat scenframträdande och veta att alla dessa timmar inne i hytten på Bro Anton, allt detta till synes många gånger rubbade maniska beteende, detta mentala spindelnät av drömmar funderingar och idéer, att alla dessa bäckar små, de var dom som gjorde detta möjligt.

Kommentarer
Postat av: Hrm

Eller så blir alla bäckar små en stor fet tsunami och du bara kraschar in i århundradets största, mest pinsamma misslyckande. Du kommer spy på kungen samtidigt som du tappar byxorna och hela Sverige får se din utomhusfrysta pillesnopp. Live på tv.



Tadaa!



2010-05-11 @ 17:23:19
Postat av: Lena

Nej, jag tror att du kommer lyckas med det du vill. Absolut!!

2010-05-12 @ 13:31:09
Postat av: Don Hjort

Bring it on

2010-05-14 @ 08:12:23
Postat av: aw

Jag är övertygad om att du kommer att lyckas.

2010-05-15 @ 11:24:06
Postat av: Malin

Tjena!

Trevlig prick den där första! Festlig blogg du har. Jag skriver också krönikor för samma tidning, välkommen ombord (shit vilken dålig ordvits).

Fridens!

2010-05-17 @ 21:18:35
URL: http://malinaet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!