Nytt mål i livet!!

Igår så cyklade jag iväg för att träffa våran zigenarkompis här och han frågade om jag ville snurra med honom vid en restaurang senare på kvällen. Lite seg från att redan varit på stranden och snurrat så tackade jag ändå ja, det skulle säkert bli roligt.

 

Själv har jag de senaste dagarna varit en nyttig själ som gillar yoga och surfa tidigt på morgonen. Så det jag helst vill att vi ska snurra så tidigt som möjligt på kvällen så att man hinner med ett yoga pass 9 morgonen därpå. Aldrig har jag dock fått igenom mitt förslag på tid och endast blivit bemött av märkliga blickar. Det var likadant igårkväll. Jag kommer fram vid 22, alla har redan hunnit bli skitfulla och jag står där och frågar om vi kan snurra snart.

 

- But why? The party just started.

- Ehh, yeah well but I want to do yoga in the morning so ehh… -Allas ansikten förvandlas till någon version av utomjordingar där dom har för stora ögon.- Oooor we just sit down and have a couple of drinks. –Glider ner och chillar istället.-

 

Jag såg där hur det sabbar bilden lite av en snubbe som snurrar eld för bittra livet emellanåt. Vi sitter och lyssnar på ett runtresande sweichiskt reggae band och förbereder oss för att snurra. Det var annorlunda igår dock för jag började prata med folket rätt så mycket och det blev mer som ett slags stand-up blandat med eld uppträdande. Folk uppskattade det riktigt mycket och jag vill utveckla det här.

 

Så nu är målet i livet att skaffa högtalare och en trådlös mick och prata igenom några eldshower samtidigt som jag står på torg ute i europa. Det kommer bli hur grymt som helst!!

 

Shoo!!!!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!