Det finns inga riktiga män i dagens Sverige!

Jag är vill bli en större kämpe för män. Jag anser det finns för få riktiga män i dagens Sverige. Det finns alldeles för få män jag verkligen kan se upp till och respektera. Jag är ingen kvinnomotståndare på något vis, jag säger bara att personligen vill jag först och främst ha en riktigt bra manlig förebild innan jag väljer en kvinnlig.

Det är otroligt svårt att hitta "män" idag. Män som samtidigt dom kommit väldigt långt i att utveckla sin person, vishet och erfarenhet. En man som redan gjort så mycket men ändå ser att det kan göras mera.

Män som vet att ingen är perfekt, det går alltid att förbättra.

Dessa män finns det för få av, och dom håller på att försvinna helt!

Tänk efter här. Hur många män i din vardagliga närhet - eller som du träffat på genom livet - känner du att han har pondus? Att han skulle jag verkligen respektera om han fanns mera i mitt liv.

Äkta pondus eller äkta manlighet som jag kallar det, känner du av direkt.

Det liksom fyller ut hela rummet. Denna självsäkerhet, denna mognadsgrad kräver inga ord. Han är en man helt enkelt. Ibland så känner du av det. Men just också bara ibland...

Varför finns det inte flera män? Det blir ett framtida inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0