Har du bestämt dig?

Har vi alla varsitt mål? Jag får känslan av att många är lite tveksamma när den frågan ställs.

Vill du vara den personen andra ser upp till? En person som andra trivs runtikring? En person som har pondus?

Gör detta till ett mål. Sträva mot att bli den sortens person du vill vara. Om du har ett mål klart och tydligt framför dig,  så kommer också andra följa i dina bestämda fotsteg.

Detta är enklare att sträva emot än att börja fundera på en arbetskarriär. Försök bli den som kan påverka människor i din närhet, sträva efter att växa inombords!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Hittade just "den andra sidan" och jag tror du har mig fast. Måste säga att båda sidorna är lika bra. Berätta för mig vad du har för utbildning, för jag är långsamt på väg åt samma håll... Hoppas du mår bra! Kramar

2007-10-18 @ 12:17:22
URL: http://melancargard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0