Jag spricker av glädje!

Jag fick kommentaren på spraydate idag från en kvinna i 40 års åldern.

Du kommer att lyckas!

Det var allt... Det värmde såklart men kan inte utesluta mina tankar om att lyckas. Jag känner redan att jag faktiskt lyckats ändå. Jag känner mig lycklig vart jag än kommer, jag lyckas ha roligt överallt om situationen är avslappnad nog så att en skämtsam miljö är möjlig att byggas upp.

Jag är inte den personen som skojar jämt jämt jämt. Jag vet själv hur jobbigt det är med människor som alltid bara måste skoja, dom blir mer som energitjuvar än glädjespridare.

Åh jag vill kunna sprida så mycket glädje som möjligt! Snart kommer jag kunna göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0