Jidder för dig, jadder för mig. =)

Jag har skrivit i en anteckningsbok som jag glömt bort en stund men brukar öppna emellanåt. Den är full av mina tankar och funderingar. Mycket av det som står skrivet kommer ifrån i somras när jag ägnade väldigt mycket tid åt självrannsakan.

Den är helt full med en massa småroligt jag själv inte minns jag skrivit.

Ett par stycken ordspråk jag hittar i min bok av självrannsakan:

Nyckeln till självkännedom heter självmedvetenhet.

Att hitta dom rätta magiska orden hos en kvinna, är som att tala direkt till hennes undermedvetna.

Känslan styr ditt förnuft. Förnuftet banar din väg. Förhoppning förenklar medan förtvivlan försvagar.

Erkänn för dig själv vad du inte vet, innan du börjar leta efter svaret.

Du vet redan vem du är. Du kanske bara inte är redo att lära känna dig själv?

Allt gott kommer inifrån. Och de som kan utvinna det är den moderna tidens magiker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0