Struktur och namngivna dialoger

Jag känner jag vill försöka skriva mera strukturerat. Verkligen läsa igenom mina texter flera gånger om och se till så att inga stavfel eller små slarvfel existerar. Jag kommer ändå hålla mig till namnlösa dialoger om dom inte blir för långa.

Jag hatar det när jag ser dialoger med ett namn framför hela tiden. Det ska gå att kunna urskilja på någe så när med bara magkänslan av karaktären på dialogen. Är det också menat att vara roligt så tycker jag namn kvittar ännu mer. Är det en rolig kommentar så är den rolig i form av text, om man verkligen inte redan känner till karaktären kanske den blir roligare med ett namn.

Kommentarer
Postat av: heaven

Jaa...precis så borde det ju vara...om man kan skriva såklart.
För andra vanliga dödliga behövs den där lilla bokstaven...för att urskilja det som inte urskiljas kan...

2007-10-23 @ 00:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0