Fint väder trots allt.

Har precis avlsutad ytterligare en vakt. Vi håller på och lastar i Grangemouth och mitt jobb är att se över däck så det inte blir några läckor. Spännande!

Har gått och funderat på allt möjligt som vanligt.

Jag vill skriva mera om mina tankar och funderingar samt hur jag känner för olika saker. Men resultatet är gaystämplen jag fått så många gånger. Tråkigt...

Att få detta personangrepp är väl lite samma känsla som när kvinnor ligger runt och blir kallad slampa.

Det värsta en man kan komma på som personangrepp mot en annan man är att kalla han för bög. Det värsta en kvinna kan komma på att säga till en man är att kränka hans sexualitet i form av storlek eller gliringar om prestation.

Eller?

Vad är det värsta en kvinna kan säga mot en annan kvinna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0